Гурток

"Пензлик"

(ТРВЗ - нетрадиційна техніка малювання)

Організація роботи з розвитку креативності методами теорії розвязання винахідницьких завдань в образотворчій діяльності.

Керівник гуртка -

Бєляєва Тетяна Миколаївна


/Files/images/Беляева3.jpg

Виховати творчу людину без краси неможливо. Зображувальна діяльність має великі можливості для естетичного і творчого розвитку дитини. Сьогодні педагогу важливо приділити увагу розвитку творчих особливостей кожного малюка. Адже саме дитяча творчість є засобом образного пізнання реального світу. Вона висловлює відношення дітей до світу фантазій та емоцій.

Основні завдання гуртка:

- сприяти вихованню творчої особистості;
- здійснювати всебічний розвиток дитини;
- розвивати асоціативно-образне мислення, творчі здібності;
- ознайомити з художніми засобами та прийомами малювання,
елементами художньої грамоти;
- стимулювати інтерес і бажання займатися зображувальною діяльністю;
- розвивати творчу уяву, фантазію, вміння бачити незвичайне в плямах,
випадкових відбитках, створювати цікаві образи, композиції;
- виховувати бажання працювати колективно та вміння доводити розпочату
роботу до кінця, отримувати задоволення від своєї рогботи, милуватися
творами мистецтва.

/Files/images/Маю олівця.jpg

Нетрадиційні методи та прийоми малювання:

- малювання пальчиком;
- відбитком долоньки;
- малювання воском;
- "Тампонування";
- "Печатка";
- "Кляксографія";
- "Монотипія";
- "Гратографія"

Потрібно завжди схвалювати образотворчу ініціативу дитини і позитивно оцінювати її сміливі рішення. Підтримка педагога тішить дитину, додає упевненості, і діти щасливо посміхаються, наповнюються радістю не менше, ніж дорослі художники.

Образотворча діяльність має важливе значення для всебічного розвитку особистості. У процесі створення зображення в дитини формуються спостережливість, естетичне сприйняття, художній смак, творчі здібності. Образотворча діяльність надає можливість доступними засобами висловити емоційний стан дитини, її ставлення до навколишнього світу, вміння самостійно створювати прекрасне, а також бачити його у творах мистецтва.

Дитина – це художник-чарівник, вона повинна відчувати, розповідати про мистецтво фарбами та олівцем, просто пальцями на папері, у глині, витинанках.

Гурток

"Юний cкульптор"

Керівник гуртка -

Будаєва Людмила Миколаївна

/Files/images/IMG_0144.JPG

Головна мета гурткової роботи:

допомогти дитині розвинути її творчі здібності та обдарування, вільно реалізовувати свої природні нахили, висловлювати особисту думку через образотворчу діяльність.

Основні завдання гурткової роботи:

- сприяти вихованню творчої особистості;
- здійснювати всебічний розвиток дитини;
- розвивати асоціативно-образне мислення, творчі здібності та конструктивні вміння;
- ознайомлювати з художніми засобами та прийомами ліплення: розплющення, загинання, витягування, вдавлювання, згладжування, прищипування, примазування;
- виховувати бажання працювати колективно та вміння доводити розпочату роботу до кінця.

/Files/images/IMG_1247.jpg




















Які б яскраві природні здібності не були закладені у дитини, вони не можуть проявитися, доки не буде створена атмосфера творчого пошуку. А створення цієї атмосфери залежить від педагога, який сам володіє майстерністю.

/Files/images/_DSC6644.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 199