Сім’я і дитячий садок - одна родина

"Від педагога залежить, чим стане серце дитини – ніжною квіткою чи засушеною корою. Заповітна мрія кожного мислячого педагога – щоб серце вихованця було чутливим до кожного слова вихователя, щоб дитяча душа відгукнулась, мов ніжна струна, на тонку музику його душі".

В. О. Сухомлинський

Дошкільне дитинство – великий і відповідальний період психологічного розвитку дитини – це вік початкового, фактичного становлення особистості.

Порушення будь-якої ланки механізму психологічної структури розвитку дитини може суттєво вплинути на її подальший розвиток. Дошкільні заклади першими відкривають перед дитиною світ соціально-суспільного життя. Дитячий садок (разом з родиною) бере на себе функції виховання та формування особистості. Початок відвідування дитиною дошкільного закладу – дуже напружений період, який вимагає від неї перебудови всіх уявлень і стосунків з оточуючими людьми, включення її в нову соціальну ситуацію. Одні діти легко налагоджують контакти з дітьми і дорослими, пристосовуються до нових умов, режиму; процес адаптації у них проходить легко й безболізно. У інших зміна соціальних стосунків, умов існування викликають значні труднощі, дитина стає неспокійною, примхливою, замкнутою тощо. Порушується емоційна рівновага, травмується психіка.Під час адаптації дитини до дошкільного закладу велике значення у забезпеченні психологічного комфорту має особистісно зорієнтований підхід, який передбачає визначення єдиних вимог виховання в родині і в дитячому садку. Важливо з’ясувати стиль виховання в родині, вимоги батьків до дитини, режим дня дитини вдома, настрій протягом дня, загальний стиль поведінки тощо.

Кiлькiсть переглядiв: 155